Visitors hit counter, stats, email report, location on a map, SEO for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

Alle anmeldelser - klik herunder

Søg bog eller forfatter

Markedsføringshåndbogen PDF Udskriv Email

Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

Dorthe Klyvø & Hanne Wick
Markedsføringshåndbogen
220 sider
Turbine

 

Det er de små detaljer, mange gange, der afgør, om en virksomhed vil få succes. Og vi skal love for, at bogen kommer vidt omkring og giver nogle yderst vedkommende og relevante emner, så vi kan dårligt forestille os, der er mere detaljeret og præcist, der at sige til folk, som vil igang med en virksomhed. Og som har et budget at overholde.
Og selv om man har et beskedent budget at overholde, så er der mange, mange muligheder for at komme godt fra start, hvis man lytter godt efter hvert enkelt råd i bogen her, eller lader sig inspirere af den.
Alt fra mål, målgruppe, content marketing, trykte materialer, samarbejde med grafiker, hoteller på nettet til hjemmesiden, iværksættelse af planer for virksomheden  
Bogen forsøger på enhver måde at klæde ejere og/eller markedsføringspersonale på til at skabe sig det overblik, der efter deres mening er tvingende nødvendigt for at komme ud over scenekanten fra idé til handling.
Man får også tilført nyttig viden om f.eks. søgemaskiner og hører, at der er forskel på at søge på dit navn med og uden citationstegn. En sjov detalje.
Mobilvenlighed er et must, det skal også huskes, få et godt forhold til dine eksterne leverandører, det skal også huskes.
Forfatterne har allieret sig med en række, som de kalder det, eksperter på området, lige fra PR-rådgivere til fotografer, for at få dem til at fortælle, hvad man skal huske for at komme godt igang.
Læs den her bog, FØR du kommer godt igang. Der er guldkorn at hente.